Płatności i przesyłki

Realizacja zamówienia odbywa się tylko i wyłącznie po uregulowaniu płatności on-line w naszym sklepie internetowym lub po dokonaniu przedpłaty na nasze konto bankowe (dane znajdują się w dziale kontakt oraz przychodzą e-mail'em wraz z potwierdzeniem dokonania zamówienia w sklepie internetowym). Płatności odroczone negocjowane są indywidualnie. Płatności odroczone nie dotyczą nowych Klientów.

Płatności on-line

Preferowany system rozliczania za zakupy w naszym sklepie to płatności on-line realizowane przez PayU S.A. Dokonanie płatności odbywa się automatycznie w chwilę po złożeniu zamówienia lub w późniejszym dogodnym dla klienta terminie. Opłacenie zamówienia jest jednoznaczne z jego potwierdzeniem i jednoczesnym przyjęciem do realizacji. Przekazanie płatności w trybie on-line trwa do kilku minut, w związku z tym możemy od razu przystąpić do jego realizacji.
Uwaga: Zamawiający pragnący uiścić opłatę tradycyjnym przelewem lub gotówką na poczcie bądź w banku, mogą na stronie płatności on-line wybrać opcję "Przelew Bankowy", gdzie zostaną podane dokładne dane do przelewu lub możliwe będzie wydrukowanie gotowych druków - blankietów, które umożliwią wykonanie przelewu, płatności gotówką w kasie placówki bankowej lub pocztowej.

Koszty przesyłki towaru

Koszty transportu pokrywa Zamawiający i ustalone są wg poniższego cennika:

Ceny przesyłek uwarunkowane są nakładem, grubością papieru oraz tym czy ulotka jest falcowana czy nie (Każde złożenie powoduje zwiększenie objętości, czyli automatycznie wzrasta ilość paczek). Podczas dokonywania zakupów koszty wysyłek widoczne są w zakładce produktu oraz koszyku.

Jak odebrać dostarczony towar

W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan i zawartość przesyłki przy kurierze.

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń należy spisać protokół reklamacyjny w obecności spedytora.

Odbiór przesyłki musi być stwierdzony pisemnym pokwitowaniem potwierdzającym odbiór paczki w stanie nienaruszonym.


Bądź na bieżąco